چرا باید از سیستم تبلیغات کلیکی استفاده کنیم ؟

چرا باید از سیستم تبلیغات کلیکی استفاده کنیم ؟

g5r6 parsitarh چرا باید از سیستم تبلیغات کلیکی استفاده کنیم ؟

وقتی این مطلباز سایت پرشین کامیکز را میخواهید ، قطعا شما جزو افرادی هستید که نه به صورت کامل اما در حد استاندارد با برخی اصطلاحات تبلیغات کلیکی یا همان تبلیغات بنری ویژه سایت های اینترنتی اشنا هستید . اما دلایلی وجود دارد که شما کدام مدل تبلیغاتی یا از انواع روش های تبلیغات در اینترنت کدام را برای خود انتخاب میکنید که از آن روش آگهی خود را به نمایش در آورید .

یکی از سیستم ها و پلتفرم هایی که طی سال های گذشته در اختیار کاربران قرار گرفته است . استفاده از سیستم تبلیغات بنری بر حسب کلیک می باشد . اینکه شما بر چه اساسی از این پلتفرم ها استفاده میکنید یا میخواهید استفاده کنید و دلیل اصلی شما برای این مساله چیست . موضوعی است که در این مطلب در سایت **  پرشین کامیکز  ** به آن میپردازیم .

66296 12163762 2315159 0df27631 image چرا باید از سیستم تبلیغات کلیکی استفاده کنیم ؟

چرا باید از سیستم تبلیغات کلیکی استفاده کنیم ؟

در بین سال های ۸۵ تا ۹۰ ، سایت های متعددی شروع به فعالیت در حوزه ارائه سیستم تبلیغات کلیکی کرده اند . به این صورت که شما با استفاده از یک صفحه کاربری با ابزارهای مناسب در این حوزه ، به ازای هر کلیکی که بر روی طرح شما می شد ، هزینه را پرداخت می کردید و این هزینه که بخشی از آن به نمایش دهنده و بخشی دیگر به شرکتی این ابزار را فراهم کرده است تعلق میگرفت . به نوعی سیستم واسط بین نمایش دهنده و تبلیغ دهنده بود . این سیستم بستری را فراهم میکرد که شما به جای اینکه هزینه خود را به صورت مستقیم به وب سایت نمایش دهنده بدهید ، آن مبلغ به شرکت واسط می دادید و از سوی دیگر ، صاحبان وب سایت های پربازدید دیگر برای جذب تبلیغات بنری اینترنتی که شرکت بخواهد لوگو یا آرم خود به همراه معرفی محصولتشان را داشته باشد . از سوی شرکت وایط سیستم تبلیغات کلیکی این اقدام را صورت می داد .

کاربرد شبکه تبلیغات چیست !

شبکه تبلیغات کلیکی این امکان را فراهم میکرد تا شما با هزینه ای کمتر و بهینه تر ، به صورت هدفمند تری بنر خود را نمایش دهید ، حتی خیلی ها که برای دریافت فایل خود اقدام میکرد و یا به نوعی از طرح های آماده استفاده میکردند به مرور زمان تصمیم خود را با دقت بیشتری می گرفتند . و به نوعی حساسیت ، دقت ، تمرکز و هوشمندانه تر از گذشته اگهی خود را نمایش میدادند . ابزار های موجود در پلتفرم های کلیکی به شما نشان می داد که چه تعداد از هزینه خود را صرف کلیک ها کرده اید ، از کدام وب سایت بر روی طرح شما کلیک شده و همچنین موارد دیگری که به شما در استفاده درست از نمایش آگهی برای تاثیر گذاری بیشتر کمک میکرد را نشان می داد .

همین موضوع باعث شد تا طرح هایی در سطح وب توسط وب سایت های خدمات طراحی گرافیک صورت میگرفت ، بسیار استاندارد تر و جذاب تر شوند ، چرا که در این سیستم اولویت با رضایت کاربران بود نه فرد تبلیغ دهنده . باید به شکلی تبلیغات انجام می دادید تا کاربران رضایت کافی داشته باشد و طرح شما در ذهنشان ماندگار باشد . دیگر دوران طرح های که به صورت چشمک زن و آزار دهنده بود تمام شد .

امیدوارم تبلیغات خوبی داشته باشید !

Rating: 5.0/5. From 1 vote.
Please wait...



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک