سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶
  • :
  • :

برگه تقلب بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی

۱. سعی بکنید در تمام رسانه‌ها نامی یکسان انتخاب بکنید . جهت مثال چنانچه نام برند شما modiresabz است، بهتر است در رسانه‌هایی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک، گوگــل پلاس، لینکدین تلگرام از نامی یکسان استفاده بکنید . جهت چک کردن خالی بودن نام در رسانه‌های اجتماعی از سایت namechk.com استفاده بکنید .

SocialMediaMarketing برگه تقلب بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی
کسب درآمد از اینترنت

درآمد,راهنمای کسب درآمد میلیونی,کسب و کار اینترنتی,کسب درآمد اینترنتی,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از اینترنت,کسب درآمد,زپو

۲. در ارسال پست تداوم داشته باشید. یکی از ساده‌ترین کارها در عین حال سخت‌ترین کارها ارسال مرتب پست در رسانه‌ها است. برای مثال به خودتان قول بدهید هفته‌ای سه پست نو در هر رسانه قرار دهید.

۳. مطالب یکسان را به تمام رسانه‌ها ارسال نکنید. این مساله باعث می‌شود مخاطبان تمام رسانه‌های شما را پی‌گیری نکنند، چون احساس می‌کنند کپی یکدیگر می باشند .

۴. مطالب آموزش ی ارسال بکنید . در هر زمینه‌ای که کار می‌کنید مطالبی راهنمای ی ارسال بکنید . چنانچه فکر می‌کنید کارتان هیچ ربطی به آموزش ی ندارد نکاتی جهت خرید بهتر پیشگیری از ضرر ارسال بکنید تا مشتریان به خریداران بهتری تبدیل شوند.

۵. مطالبی جهت برندسازی ارسال بکنید . گاهي از پست‌ها را به بیشتر شدن اعتبار خودتان اختصاص دهید. عکس‌هایی از مشتریان بفرستید. مطالبی در مورد محل کارتان، خودتان همکاران بفرستید.

۶. به معرفی کالاها و خدمات بپردازید. بسیار زیاد ی فکر می‌کنند در رسانه‌های اجتماعی فردی دنبال خرید نیست. ولی این طرز فکر غلط است. بسياري از فرد ان رفیق دارند در رسانه‌های اجتماعی با کالاها بهتر و دیدنی آشنا شوند و خرید کنند.

۷. بین این سه نوع پست تعادل ایجاد بکنید . یعنی به صورتی متناسب به ارسال مطالب روش ی، مطالب برندسازی همين طور معرفی محصولات خدمات بپردازید.

۸. برای افرادی که شما را فالو می‌کنند ویژگی ها یی انحصاری درنظر بگیرید. جهت مثال کوپن‌های تخفیفی ارائه دهید که فقط دنبال‌کنندگان اینستاگرام شما می‌بینند. این کوپن را در سایت یا جاهای دیگر انتشار نکنید.

۹. روش‌هایی خلاقانه بیابید تا مخاطبان رسانه شما را درگیر نماید آن‌ها را به ارسال نظر ترغیب نماید . جهت مثال در پیام‌ها از آن‌ها بخواهید نظرشان را در مورد موضوعی اعلام کنند.

۱۰. مسابقه برگزار بکنید جوایزی از محصولات اهدا بکنید . این کار باعث می‌شود افراد از رسانه‌ای مجازی وارد جهان ی واقعی کسب‌و‌کار شما شوند و به شما اعتماد کنند.

۱۱. افراد را از رسانه‌های مختلف به سایت هدایت بکنید . با اینکار خوب با کسب‌و‌کارتان آشنا می‌شوند و مشتری شما می‌شوند.

۱۲. بازدیدکنندگان وب سایت را به رسانه‌های اجتماعی هدایت بکنید . با این کار حلقه‌ای می‌سازید که بازدیدکنندگان از وبسایت به رسانه از رسانه به وب سایت هدایت می‌شوند دسترس و نگرانی ی شما به آن‌ها آسان‌تر می‌شود.




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک