دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶
  • :
  • :

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی

قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارید؟ بهتر است قبل از طراحی فروشگاه اینترنتی یا سفارش راه اندازی فروشگاه ساز به شرکت طراحی وب سایت این مقاله را تا انتها و به دقت مطالعه کنید ! در این مقاله با مراحل و روش راه اندازی فروشگاه اینترنتی به طول کامل آشنا میشوید . از لحظه ثبت دامین مناسب تا گزینش کمپانی طراحی سایت نرم افزار فروشگاه ساز و راه اندازی فروشگاه اینترنتی بطور کامل همراه با وسائل تجهیزات بازاریابی اینترنتی تبلیغات اینترنتی توضیح داده شده است .

simpleadmin مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی
طراحی سایت فروشگاهی

گزینش شرکـت طراحی سایت مناسب برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

از گام اول از چند مجموعه طراحی وبسایت را کاندید بکنید . برای انتخاب کمپانی طراحی سایت مناسب کافیست به وب وب سایت این شرکـت ها مراجعه و نمونه کارها تلفن ثابت و آدرس و همچنین تعرفه و امکانات نرم افزار فروشگاه ساز این کمپانی های طراحی سایت را با یکدیگر مقایسه بکنید . “ بهترین شرکت های طراحی ” در ایران را در گـوگل جستجو بکنید . بعد از جستجوی صحیح و مقایسه وب وبسایت شرکـت های ثبت دامین هاستینگ یا شرکت های طراحی وب وب سایت برای طراحی فروشگاه آنلاین همموزیک با مراحل زیر اقدام می شود :

وهله ۱ – ثبت دامنه مناسب

ثبت دامین (دامنه) مناسب مهمترین و اولین گام راه اندازی وب سایت و فروشگاه اینترنتی است . کوتاه بودن ؛ امکان به خاطر سپردن ؛ مفهوم بودن ؛ آسانی از برخي از خصوصیات ی یک دامنه مناسب است . ثبت دامنه شبیه ثبت نام تجاری یا گزینش نام برای کمپانی است ولی قواعدی دارد. برای ثبت دامنه چنانچه قصد دارید وب وبسایت شما در گوگــل اول باشدو میخواهید بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی را بعد از طراحی وبسایت بصورت پیشرفته انجام دهید بهتر است ” آموزش ثبت دامین مناسب ” را مطالعه نمایید .

وهله ۲ – خرید هاستینگ مناسب

هاستینگ فروشگاه اینترنتی از نظر تعداد بازدیدکنندگان فروشگاه استقبالی که کاربران بعد از راه اندازی فروشگاه اینترنتی میکنند از ارزش ویژه ای برخوردار است . برای خرید هاستینگ مناسب از کمپانی های هاستینگ مناسب شما کافیست چند شرکـت هاستینگ را با یاری مشاورین IT یا دوست ها ی که اطلاعات در مورد انتخاب هاستینگ مناسب برای شما دارند گزینش بکنید .

سایت های شرکـت هاستینگ مورد نظرتان راارزیابی بکنید و با بهره گیری از نظرات مجموعه طراحی سایت خود نسبت به خرید هاست ویندوز یا خرید هاست لینوکس اقدام بکنید . بهتر است طراحی فروشگاه اینترنتی و ثبت دامین و هاستینگ شما توسط یک شرکـت هاستینگ و طراحی وبسایت انجام شود که در سالهای آتی ارائه خدمات روش پشتیبانی همچنین تمدید خدمات دامین و هاستینگ برای شما راحتتر صورت گیرد . .

” خصوصیات ی یک هاست بهتر “

طراحی فروشگاه اینترنتی , فروشگاه ساز , برنامه طراحی فروشگاه اینترنتی , برنامه فروشگاه ساز , راه اندازی فروشگاه اینترنتی , فروشگاه ساز فارسیوهله ۳ – نرم افزار فروشگاه ساز مناسب ! با ثبت دامین و هاستینگ شما وهله اول و دوم طراحی فروشگاه اینترنتی را به انتها رسانده اید .

یکی از مراحل با اهمیت برای راه اندازی سایت یا فروشگاه ؛ انتخاب نرم افزار طراحی وب سایت یا فروشگاه است . چنانچه بخواهید مدیریت ظهور رسانی کالاها ، قیمت ها ؛ محتوای فروشگاه اینترنتی را خودتان انجام دهید ؛مسلما نرم افزار فروشگاه سازی برای شما مناسب است که قابلیت تولید و مدیریت محتوای فروشگاه اینترنتی را داشته باشد .

روش گزینش شرکـت طراحی سایت , گزینش برنامه فروشگاه ساز !

برای مقایسه و مشاهده فهرست بهترین مجموعه های طراحی فروشگاه اینترنتی میتوانید از موتورهای جستجوگر کمک بگیرید یا با مصرف از اگهی های روزنامه چند مجموعه طراحی سایت را برای سفارش برنامه طراحی فروشگاه اینترنتی یافته با یکدیگر مقایسه بکنید .

با مقایسه نمونه فروشگاه های اینترنتی طراحی شده + ظاهر وب سایت مجموعه طراحی وب از لحاظ گرافیکی و امکانات + معین بودن محل شرکـت طراحی وبسایت + وجود تلفن ثابت پشتیبانی فروش برای کمپانی طراحی وب + وسائل آموزش و پشتیبانی پیشرفته مانند گفتگوی آنلاین و سیستم مدیریت رابطه با مشتریان (تیکتینگ)+قیمت فروشگاه ساز +مشاهده استعلام روزنامه رسمی شرکت طراحی وبسایت + تحقيق سابقه تاریخچه شرکت طراحی سایت و . . . مقایسه مسائل ی دیگر که میتوان براحتی با مراجعه به سایت مجموعه طراحی وب این مقایسه را انجام داد .

الف – امکانات برنامه فروشگاه آنلاین را چگونه تحلیل کنیم و چه امکاناتی الزامیست ؟

امکانات وسائل نو فروشگاه اینترنتی سبب می شود تا خریداران کاربران فروشگاه اینترنتی شما فرق فروشگاه شما را بابقیه فروشگاه های اینترنتی ، احساس کنند . گاهي از امکانات فروشگاه اینترنتی واقعی شما بدیهی است .

بطور مثال : پرداخت الکترونیک با بانک های عضو شتاب ؛ سبد خرید ؛ مقایسه کالا ها با یکدیگر ؛ گروه بندی کالاها ؛ امکان درج نظر کاربران برای هرکالا ؛ خرید اینترنتی آسان کالاها ؛ امکان انتشار تصاویر و ویژگی کالاها در شبکه های اجتماعی ؛ امکان مصرف از روشهای متداول پرداخت ؛ امکان اضافه کردن تعداد کالاها ؛ نمایش محبوبترین ها+پرفروشترین ها+جدیدترین کالاها . . مسائل دیگر جز امکانات مرسوم فروشگاه ساز های اینترنتی است .

پنل مدیریت فروشگاه ساز شما میبایست فارسی باشد و مقایسه امکانات فروشگاه ساز اینترنتی بوسیله کارفرما شخصی که قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی را دارد انجام می شود . بطور معمول کلیه کمپانی های طراحی وب وبسایت در سایت خود امکانات فروشگاه ساز خود را برای مقایسه کاربران قرار داده اند .

ب: افزایش سرعت دسترسی به فروشگاه آنلاین :

فروشگاه های اینترنتی که سرعت دسترسی بالاتری دارند خوب ترند . اما سرعت دسترسی فروشگاه اینترنتی به عواملی مانند فضای میزبانی وب و سرور هاستینگ همچنین سرعت سرویس اینترنتی که کاربران از آن استفاده میکنند دارد ولی با مقایسه ابتدائی میتوانند نمونه فروشگاه های اینترنتی که در سایت شرکت های طراحی وب سایت منتشر شده است ؛ نسبت به انتخاب فروشگاه ساز پرسرعت تر كار بکنید . برخي از فروشگاه ساز ها امکانات کمتری دارند به همین دلیل سرعت دسترسی بالاتری دارند . خوب است برای مشاهده سرعت دسترسی فروشگاه ساز از مشاور یاری بگیرید .

ج- رعایت اصول “سئو” در فروشگاه ساز

فروشگاه اینترنتی موفق تنها کالا با قیمت مناسب نمیفروشد .بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی در صورتیکه قصد بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشید میتوانید سفارش این خدمات را به شرکـت بازاریابی اینترنتی بدهید .

بخشی از عملیات سئو سایت و تبلیغات اینترنتی با استفاده از وسائل مدیریت محتوای فروشگاه ساز انجام میگردد . پس فروشگاه ساز شما میبایست دارای وسائل ظهور برای “بهینه سازی سایت ” را داشته باشد .

د- قیمت نرم افزار طراحی فروشگاه اینترنتی

در گزینش خرید فروشگاه ساز مسلما قیمت نقش مهمی دارد . اما مهمترین مورد محسوب نمی شود ؛ چراکه فروشگاه اینترنتی و یا هر کسب و کار آنلاینی که بخواهد در بین رقبا موفق یت نسبی را کسب نماید نیاز به نرخ هایی بیشتر از تعرفه هایی که رقبا کرده اند دارد .

هیچزمان با ایده اولیه فقط با تحلیل قیمت فروشگاه اینترنتی را راه اندازی نکنید ؛ چراکه اینکار دقیقا مانند این است که برای کسب کاری که هیچ اطلاعی از آن ندارید بخواهید در یک کوچه یک مغازه ارزان اجاره بکنید . مسلما بعد از مدت كمي با خسارت زیاد مغازه را پس میدهید کسب کار شما با شکست مواجه میشوید .

وهله ۴ – طراحی قالب فروشگاه اینترنتی

طراحی قالب سایت | طراحی قالب فروشگاه اینترنتی | طراحی قالب اختصاصی | طراحی فروشگاه اینترنتیظاهر فروشگاه اینترنتی در جذب مخاطب و بازدیدکنندگان از ارزش مخصوص ای برخوردار است . بطور معمول طراحی قالب اختصاصی فروشگاه اینترنتی توسط کمپانی طراحی وب سایت ی که برنامه فروشگاه ساز را از آن تهیه کرده اید انجام میگردد .

طراحی قالب اختصاصی فروشگاه آنلاین باید چه خصوصیات یی داشته باشد ؟

مکان قرارگیری لوگو ؛ تعداد مکان قرارگیری لینک های اصلی بالای صفحه ؛ محل روش دسترسی به منوها و زیر منوهای فروشگاه ؛ شیوه چیدمان صفحه اول ؛ لینک های سريع پایین صفحه مکان قرارگیری باکس های هوشمند مربوط به نو ترین ؛ محبوبترین پرفروشترین کالاهای داخل فروشگاه اینترنتی است .

بهترین است برای سفارش طراحی قالب فروشگاه اینترنتی اطلاعات متنی و عکس ی مربوط به صفحه اول را به همراه لوگوی باکیفیت عکس های با کیفیت را برای آتلیه طراحی گرافیکی شرکت طراحی وب سایت ارسال کرده توضیحات ضروری مانند : کد رنگ یا الگوی گزینش ی برای اجرای گرافیکی قالب را هم ارسال نمایید . . ” راهنمای سفارش قالب اختصاصی سایت “

وهله ۵- طراحی صفحات وب , ورود تصاویر و معین ات کالا و خدمات در فروشگاه ساز :

شما میتوانید اطلاعات اولیه مانند محتوای صفحات مربوط به منوها زیر منوها را همراه با تعدادی از کالاها مربوط به گروه های کالای مفرق را برای شرکت طراحی سایت ارسال بکنید . روش جمع آوری و ارسال اطلاعات متن تصویر ی مربوط به فروشگاه میبایست با نقشه کلی فروشگاه اینترنتی همموسیقی ی داشته باشد .

بهتر است از بین فروشگاه های اینترنتی داخلی یا خارجی و یا حتی از بین الگوهای گرافیکی مربوط به قالب فروشگاه اینترنتی ؛نسبت به گزینش الگو برای نقشه سایت کد رنگ ها و روش اجرای قالب كار نمایید .

الف – نقشه سایت , منوها و زیرمنوهای فروشگاه آنلاین :

معماری نقشه کلی فروشگاه اینترنتی شما در بهینه سازی سایت بازاریابی محتوای فروشگاه اینترنتی شما اثر گذار است . بهمین منظور خوب است نقشه و معماری سایت خود را به کارشناس سئو طراحی وب سایت بسپارید و یا برای طراحی نقشه فروشگاه اینترنتی از الگوی مناسب و آسان بهره بگیرید .

معماری و نقشه فروشگاه آنلاین هر چقدر آسان تر , خوب !

ارزش طراحی صحیح معماری نقشه وبسایت در مصرف همیشگی دائمی از چیدمان اولیه شماست . حتی ممکن است قالب اختصاصی فروشگاه را هر چند یکبار تغییر دهید , لیکن با تغییر نقشه سایت چیدمان منوها از رتبه سایت شما کم می شود و کلیه لینک ها آدرس های صفحات تغییر خواهد کرد. پس برای ایجاد معماری اصولی و نقشه استاندارد وب سایت خود دقت بکنید . برای تهیه نقشه یک فروشگاه آنلاین در زیر چند مثال آورده ایم:

– در مورد ما زیرمنوها :

تاریخچه – معرفی – استخـدام –

ارتباط با ما زیر منوها :

فرم رابطه فوری – آدرس بر روی نقشه – ایمیل و تلفن ارتباط –

اخبار زیرمنوها :

مقاله – اخبار – ارسال –

تخفیف ها زیر منوها :

فهرست کدهای تخفیف

روش ها زیر منوها :

آموزش سفارش – آموزش خرید – روش های دیگر که اکثرا ٌ آموزش مصرف از محصولات و خدمات قابل فروش در فروشگاه آنلاین است …

ممکن است بخواهید منوها و زیرمنوهای شما مسائل دیگری نیز باشد , ولی پیشنهاد میکنیم با مشاهده فروشگاه های آنلاین موفق ( فروشگاه اینترنی موفق خارجی و فروشگاه آنلاین موفق ایرانی) ایده بگیرید شک نداشته باشید هرچقدر منوها و زیرمنوهای فروشگاه را پیچیده تر بکنید از نظر کاربران بازدیدکنندگان فروشگاه اینترنتی ضعیفتری را جلوه داده اید… بطور معمول وظیفه طراحی نقشه سایت با شرکت طراح فروشگاه آنلاین شما است .

ب – شیوه جمع آوری اطلاعات متنی عکس ی در فروشگاه آنلاین :

کمپانی های طراحی سایت طراحان سایت اطلاعات متنی را بر روی فایـل Word با فونت Tahoma سایز ۱۲ یا ۱۴ دریافت میکنند اطلاعات تصویر ی مربوط به هر بخش را بصورت طبقه بندی شده (عکس های دارای نام معین مربوط به همان صفحه متنی در فولدرهای جداگانه) با کیفیت استاندارد و واضح دریافت میکنند .

در صورتیکه میخواهید عکس های کالاها و گاهي از بخش ها را ارسال بکنید ؛ خوب است در صورتیکه عکس های با کیفیت کالاها را دراختیار ندارید به شرکـت طراحی وب سایت ؛ سفارش عکاسی صنعتی مربوط به کالاها و بعضی از مسائل دیگر که درفروشگاه اینترنتی شما کاربرد دارد را بدهید .

در صورتیکه تصاویر بنرهای فروشگاه اینترنتی شما منحصربفرد باشد ؛ این فروشگاه نزد متخصصین طراحی وب از امتیاز مخصوص ای برخوردار می شود و مسلم بدانید کاربران و خریداران فروشگاه های اینترنتی نسبت به منحصربفرد بودن مطالب و عکس های داخل یک سایت آبرخي لازم را دارند در این رابطه با یکدیگر به تبادل نظر میپردازند .




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوپروب close
خرید بک لینک